torek, 25. oktober 2016

Šivanje igrač za začetnike

Rada šivam igrače, ker v otroški očeh to niso samo igrače. So njihovi prijatelji, zaščitniki, zaupniki, ki so vedno tam, vedno na voljo da jih stisneš od veselja ali skupaj z njimi potočiš kakšno solzo.

Sama imam še vedno svojega medvedka Brunota, ki me spremlja vsa ta leta in je edini vedel vse moje skrivnosti še daleč v najstniška leta. Ko danes vidim svojega sina, kako v spanju objame medvedka, ki sem mu ga jaz zašila, je to zame neprecenljivo.

kroj za šivanje za igrače

Naučiti se šivati preproste plišaste igračke je zelo enostavno in zelo hvaležno. Ko se enkrat naučiš zašiti čisto preprosto mehko igračko, vidiš, kako preprosto je narediti svojo.

Za popolne začetnike sem pripravila kroj in navodila v angleščini za tri duhce. Navodila sem dala v testiranje mojemu starejšemu sinu, ki pri svojih enajstih letih ni imel težav.

V prvem delu se boste najprej naučili nrediti najbolj osnovno igračko, v drugem in tretjem delu pa se boste naučili še, kako dodati roke (ali noge), različne izraze na obrazu, našitek ter kako narediti mašnico. Potrudila sem se, da so navodila res razumljiva in polna slik s prikazom posameznih korakov. Dodatno sem dodala še nekaj trikov, ki sem se jih z leti naučila. Če se vam kljub temu zgodi, da se vam kje zatakne, pa mi le pišite in bomo skupaj poiskali rešitev.
Kroj za šivanje mehke igrače in navodila za šivanje

Tile duhci so super enostaven projet tudi za otroke, ki bi se radi naučili šivati. Če kroj povečate, lahko sešijete simpatično bazino za v sobo, ki jo bodo veseli tudi malo starejši otroci. Kroj je samo do petka 28.10. na voljo z 20% popustom s promocijsko kodo "BooFamily". Kaj pravite, sem vas prepričala, kako preprosto se je naučiti šivati mehke igrače? Bi poskusili?

Ste imeli tudi vi, ko ste bili majhni kakšno igračko, ki vam je bila prav posebno pri srcu? Jo imate še vedno? Me prav zanima, kako ji je (bilo) ime.

Želim vam čudovit jesenski teden,

Maja

2 komentarja:

  1. Šivanje in jaz nisva na ti, samo ti duhci so pa super kjut ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Moi. Glede na tvoje vsestranske talente verjamem, da bi tudi šivanje kar hitro osvojila. ;)

      Izbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...