ponedeljek, 20. junij 2016

Mobile s ptički, oblački in svetlečimi perlicami – darilo za dojenčka

No, mišljeno je bilo kot darilo za dojenčka, darilce na zalogo, ki pride vedno prav.  Predstavljala sem si ga obešenega v otroški sobici, kako se lesketa v soju dnevne svetlobe in se lahno pozibava ob vsaki sapici. Vendar ta mobile navsezadnje le ni prišel daleč niti ne bo. Mobile je ostal pri meni. Zakaj? Ker ga ne dam.


Naredila sem ga kar tako, ker se mi je pač ustvarjalo z volnenim filcem. Ko je bil končan, sem ga »začasno« obesila na lučko v svoji ustvarjalni sobici. Samo toliko, da bi pripravila še lepo pakiranje zanj. A to se ni zgodilo tako hitro. Po nekaj dneh, ko so se tile ptički, oblački in rožice veselo pozibavali zraven mene, perle pa lovile popoldanske sončne žarke, ki  so se prikradli v sobo,  sem ugotovila, da prav rada opazujem njihov ples, medtem ko kaj delam v svoji sobici.  Spravljajo me v dobro voljo, pomirjajo. Me prav zanima, če bi imeli tak učinek tudi na male štručke.

Tako je padla odločitev. Mobile ostane prav tam kjer je. Gotovo bom naredila še kakšnega, ampak tale je moj.


Se tudi vam dogaja, da vam je vaš izdelek tako zelo všeč, da raje naredite še enega kot da bi se od njega ločili?  Če bi me kdo prej vprašal, bi mu zagotovila, da otroškega mobile pa res ne potrebujem, sedaj pa nisem več tako zelo prepričana.

Želim vam, da tudi vi kdaj malo razvajate majhnega otroka v sebi, tisti delček sebe, ki se še vedno rad igra in se čudi stvarem okoli sebe. Tistim stvarem, ki so nam postale že samoumevne, za katere si niti ne vzamemo več časa, da bi jih sploh opazili.

Maja

6 komentarjev:

  1. Tako je tudi prav Maja, da narediš tudi kaj zase in sploh če ti je tako všeč, je tvoj. Sicer pa je res čudovit in verjamem, da se ptički tako lepo pozibavajo ob sapici.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pravilna odločitev. Včasih je potrebno narediti tudi kaj zase. Zelo lep je in verjamem, da te spravlja v dobro voljo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobro si se odločila, saj je res čudovit. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Popolnoma prvilno si se odločila, saj je res čudovit in kje pa piše, da je namenjen samo majhnim štrucam :) Naj le krasi tvojo ustvarjalnico in boža tvojo dušo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako je luštkano pisan in ti si se prav super odločila, da si ga pustila doma :-)

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...