torek, 3. maj 2016

Majhni, veseli, puhati - oblački blazinice, darilo ob rojstvu otroka

Prvomajske šolske počitnice so bile v znaku takšnih in drugačnih oblačkov in oblakov. Verjetno si bomo vsi najbolj zapomnili tiste temne, velike, ki so nam prinesli sneg in skrili sonce. A vmes, med bolj sivimi dnevi je bilo tudi nekaj sončka, ko so na nebu kraljevali  majhni, čisto beli, lahki, puhasti oblački. Si na takšen sončen dan vzamete kdaj čas, se uležete v travo in se zazrete v nebo? Oblački, ki se podijo po nebu pričarajo toliko najrazličnejših oblik – dinozavre, kite, jadrnice … Zelo zabaven način, kako otroke prepričati, da se malo umirijo, stisnejo k tebi, medtem ko tekmujeta, kdo bo našel več skritih bitij in stvari med oblaki.


Pri nas doma so se podili še eni oblački, taki res majhni in zelooo mehki. Narejeni so iz belega flisa in volnenega filca, očke, usta in lička so ročno izvezeni oz. prišiti. Veliki so cca. 28 x 16 cm in se jih lahko ročno opere z malo detergenta v mlačni vodi.  

En oblaček samo zadovoljno drema, drugi ima mavrico, tretja frkolinka pa veselo opazuje svet okoli sebe. Eden bo darilo prijateljici sodelavki, ki odhaja na porodniški dopust, pa se ne morem odločiti kateri. Kaj mislite, katerega bi bila kmalu novopečena mamica najbolj vesela?

Mavrični

Frkolinka

Zaspanček

Preostala dva zaenkrat ostajata z mano. Če pa kdo ve za otroško sobico, ki potrebuje takšen oblaček, naj mi le javi, saj so odlična dekoracija za otroške sobice ali darilo ob rojstvu otroka. Zagotovo namreč naredim še kakšnega, ker mi je prav lepo med njimi, ko me takole zadovoljni opazujejo, kako ustvarjam v svoji sobici.

Želim vam jasno nebo in veliko belih puhastih oblačkov, pa čas, da se boste lahko čudili, kaj vse znajo ustvariti.

Maja

12 komentarjev:

  1. Čudoviti oblački. Tako puhasti in mehki, primerni za otroško sobo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo lepi so... Tudi jaz sem dobila naročilo za podoben oblaček... Očitno so in:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Oh, kako so luškani, taki nagajivi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tako nežni, puhasti so tvoji oblački. Za punčko bi izbrala Frkolinko, fantku bi namenila enega zaspančka z mavrico ali brez :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. oh, zaljubljena sem v frkolinko! če jih boš dala na etsy, si bom verjetno morala omisliti eno za v svojo sobo. čeprav ni več tako otroška. (:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi na Etsy bo odpihnilo kakšno Frkolinko, lahko pa mi pišeš na mail maja.blogspot@gmail.com, pa se kar direktno zmeniva. Sicer pa tudi moja soba že dolgo ni več otroška, pa se tako fino počutim med temi oblački. Saj ima vsak še malo otroka v sebi, kar je pa tudi prav. :)

      Izbriši
  6. Hvala vam vsem za pomoč pri odločitvi, ni bila lahka. ;)
    Frkolinko je danes odpihnilo v nov dom, Zaspanček in Mavrični pa me še zadovoljno opazujeta s police. Bosta pa kmalu dobila družbo, da ne bodo samo fantje razsajali okoli mene.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako prisrčni so tile oblački.

    OdgovoriIzbriši
  8. Tako so srčkani. Ob takih oblačkih si zaželim, da bi bila spet otrok.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...