ponedeljek, 25. april 2016

Toaletna torbica s češnjevimi cvetovi - spomladansko čiščenje II

Začetek meseca sem imela čistilno akcijo v svojem ustvarjalnem kotičku v želji, da iz nereda ustvarim ustvarjalni nered. Takrat sem našla meni čudovito blago s češnjevimi cvetovi, na katerega sem že malo pozabila in iz njega je nastala torbica za malico, lahko pa se uporabi tudi kot poletna mala torbica, ki se nosi na zapestju ali torbica za ustvarjalni material na poti. Je zelooo praktična, lahko potrdim iz prve roke, saj podobno uporabljam že nekaj let in mi odlično služi.


Ob čistilni akciji sem si tudi zadala cilj, da blago porabim do konca. V takratni objavi ste mi dali kar nekaj dobrih idej, kako porabiti ostanke blaga in prva realizirana ideja je tu - toaletna torbica s češnjevimi cvetovi. Kako se vam zdi?


Torbica je že na voljo v moji trgovinici na Etsy-ju. 

Še nekaj koščkov tega blaga mi je ostalo, pa počakam na naslednji navdih, da porabim še njih. Malo odklopa čez praznike bo gotovo pomagalo.

Uživajte proste dneve, naberite energijo, ujemite kakšen sončni žarek, pa se spet beremo po praznikih.

Maja

8 komentarjev:

  1. Čisto pomladna v čudovitih barvah. Zelo lepa torbica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Full je lepa. Takoj pade v oči.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna je in verjamem, da jo je veselje vzet v roke.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako krasno blago. Toaletna torbica je zelo lepa. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita toaletka, prav tako torbica za malico. Res si mojstrica.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna toaletka, zelo lepo izdelana in čudovito blago.

    OdgovoriIzbriši
  7. Pospravljanje ti očitno gre super od rok, upam, da boš še naprej imela čistko, ker je tale toaletka čudovita;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...