torek, 24. november 2015

Veliki fant rabi torbo za velike fante

Bliža se praznični čas, pa se nikakor ne morem spraviti k izdelavi novoletnih daril. Imam samo jaz to težavo? Saj ne gre za to, da ne bi nič ustvarjala, pravzaprav sem prav pridna, a ustvarjam vse drugo. Tako je nastala tudi tale vojaško obarvana poštarka, ki sem jo morala res nujno narediti.

Naš sedemletnik, glasbeni navdušenec že od rojstva, pridno hodi v glasbeno šolo in piha v svojo flavto. Torbica, ki jo je imel do sedaj, je naenkrat postala premajhna za vse kar potrebuje s seboj. Kako super izziv za mamo, ki rada šiva.


Ker sem si dala prepoved kupovanja novega blaga dokler obstoječe zaloge ne zmanjšam do te mere, da bom lahko vse pospravila v za to namenjene predale, sem bila presenečena, ko sem bila postavljena pred izziv, da nimam ravno velike izbire »fantovskega« močnejšega platna. Po malo brskanja se je le našlo blago z vojaškim potiskom in črnimi napisi, ki mu je bil takoj všeč. Ne vem od kje mi pred leti ideja, da bi si zašila takšne hlače – no, bile so le velike oči v trgovini z blagom, hlače pa nikoli zašite. Še dobro.

In tako je v enem večeru nastala tale preprosta poštarka, kamor bo sin lahko pospravil sedaj čisto vse in še kaj dodatno. Prednjo stran sem morala malo popestriti in kuščar je bil kot nalašč, da se stopi s svojim ozadjem in da še  vedno deluje »moško« a malo manj vojaško. Zapenja se na ježka in notri ima en velik predal.

Fant pravi, da je torbica super in da potrebuje še takšno puščico v istem stilu. Kako super izgovor, da se mi še ni potrebno lotiti novoletnih darilc ... Če pa si bo slučajno premisli, pa mislim, da tudi meni povsem paše. Kaj pravite? ;)

Foto: moj sedemletnik :)

Čudovit kreativen teden vam želim,

Maja

6 komentarjev:

  1. Bravo mama! Super torba za tvojega sedemletnika. Ampak hlače bi bile iz tega blaga tudi enkratne :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito in kuščar je pravi frajer!

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlično. Prava fantovska torba.

    Sporočam ti, da dobiš malo prijaznosti v kuvertici, tako da mi pošlji svoj naslov.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Anja, poslano in že v naprej velika, velika hvala. :)

      Izbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...