nedelja, 4. oktober 2015

Slončki za srečo

Kolegica, ki je velika ljubiteljica slončkov v vseh oblikah, je pred kratkim praznovala rojstni dan. S čim bi jo lahko presenetila ni bila velika dilema. S slončkom seveda.

Najprej je nastal ata slon, potem mama slonica in na koncu še čisto majhem slonček, velik le 5 x 6 cm. Na zadnjo stran sem mu prišila še priponko, da ga lahko pripne kamor želi - lahko je broška, okras na torbi ali na šalu.

Atu slonu in mami slonici sem naredila še enega majhnega slončka in sedaj vsi skupaj krasijo knjižno polico. Upam, da prinesejo veliko sreče v našo hišico.

Brezplačen kroj in navodila za izdelavo tega majhnega slončka lahko najdete na blogu SewToy, če bo tudi vas zamikalo, da si naredite kakšnega za srečo. Saj sreče pač nikoli ne more biti preveč. Ali ne?

Srečen začetek novega tedna vam želim,

Maja


10 komentarjev:

  1. iiijoj kako so luštni tvoji slončki. Krasne barve si uporabila in jim lepo naredila ušeska :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Simpatična in topla slonja družina.

    OdgovoriIzbriši
  3. Oh, kako so cart in tako skupaj so tako fletna družinica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Pozdravljena, Maja, hvala ti za obisk pri meni :) Jaz te pa že nekaj časa spremljam in občudujem tvoje ročne spretnosti in čudovite izdelke, le moje komentiranje je bolj "švoh" :)) Slončki so mi svetovni, super okras!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za obisk Maja. Me veseli, da moj kotiček poznaš, jaz bom pa sedaj tudi večkrat k tebi pokukala. :)

      Izbriši
  5. Ljubka družinica. To bo sreče!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovite slončke si naredila. Tudi jaz poznam eno, ki strastno zbira slončke.
    Maja, hvala ker si postala moja spremljevalka na blogu. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Nadvse simpatična in lušna slonja družina. Všeč so mi žive barve, ki si jih izbrala. Lp

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...