nedelja, 18. november 2012

Dišeče novoletno darilce

Za mano je čudovita nedelja. Tako kot vsako leto v zadnjih petnajstih letih, odkar smo se spoznale na faksu, smo se dobile s puncami na prednovoletnem srečanju. Kako lepo jih je bilo spet vse videti, poklepetati z njimi, izmenjati marsikatero modrost.


Del naše tradicije je že vsa ta leta, da vsaka prinese manjše darilce in lepo misel, ki si jih naključno izmenjamo. Letos sem se odločila za zelo simpatično knjižico Darila iz domače kuhinje, zraven pa sem priložila doma narejeno darilce - glažek domačega čaja z ročno izvezenim pokrivalom.


Upam, da je prejemnica zadovoljna. In kaj sem jaz odnesla domov? Odlično kuharsko knjigo in že komaj čakam, da preizkusim kakšen nov recept.

Želim si, da se naslednjič vidimo prej kot čez eno leto.

Maja


3 komentarji:

  1. Bravo za takšna druženja in tvoje darilce je enkratno!Knjigo sem si pred kratkim privoščila tudi jaz :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Takšna druženja so zakon in pohvale vredna :) Darilce pa si tako zelo lepo naredila. Krasno izvezeno.

    OdgovoriIzbriši
  3. Takšna srečanja so prekrasna. Tako čudovito je videti stare prijatelje, takšna izmenjava pozornosti pa srečanja še okusno začini s pričakovanjem in veseljem. Super da imate takšno tradicijo.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...