sobota, 4. junij 2011

Povšterček za malo večjega korenjaka II

Stari dolgovi. Zelo stari. Januarja sem mlajšemu sešila blazinco z avtom in jo spravila, dokler ne sešijem še starejšemu. Vedela sem, v katero smer, vendar kar ni in ni šlo. Ko sta spravljeno blazinco mlajšega slučajno našla (lahko bi me že izučilo, da majhni radovedni prstki pridejo skoraj povsod), ni ostalo drugega, kot da se hitro vsedem za stroj in svojo blazinico dobi še starejši.


Kombiniranje s svetlečim blagom je bilo uspešno in je pri prejemniku poželo veliko ododbravanje. Sem ga pa na veliko polomila, ko sem želela spisati njegovo ime na raketo. Material, ki je ostal še od nekih maškar, je debelejši in svetleče rumen. Ko sem skušala nanj pisati s pisali za tkanine, se je vse razlivalo. Lekcija za drugič.

Sedaj se zvečer, oba umita in v pižamcah spravita na kavč, si podložita vsak svojo blazinco in čakata na svojo pravljico.  Tako majhna pozornost, pa tako veselje :)

Lepo se imejte,
Maja

13 komentarjev:

  1. Majhna? Mogoče fizično, kar se tiče vloženega dela, pa vsak šivček kliče "moja, moja fanta".

    OdgovoriIzbriši
  2. Take majhne pozornosti še najbolj polepšajo življenje. Tudi taki mali čmrlji vedo, kdaj je kaj narejeno posebej za njih, z upoštevanjem njihovih želja. Prav luštni blazini sta.

    OdgovoriIzbriši
  3. Si ju kar predstavljam, kako lepo sedita vsak s svojim povštrčkom za hrbtom. Zelo lušna zadevica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna je! Svetleči deli so super izpadli. Verjamem, da sta sedaj oba zadovoljna. Kako pozorno mamico imata!

    OdgovoriIzbriši
  5. Mali prstki :) poznam jih, preiščejo prav vsak kotiček. Vesoljska blazinica je super. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna vesoljska blazina. Čakanje na pravljico mora biti s takima povšterčkoma še prijetnejše.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tale blazinica je tako luštna, da bi jo tudi jaz z veseljem stisnila k sebi, bravo mami!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. no tole pa je moralo res biti veselja še in še... super je:)
    kako lahko "male" reči postanejo velike. in kako radi si jih zapomnimo za vedno.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovite stvari izpod vaših rok, bravo! Zanima me, s čim polnite povštrčke? :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala :)

    @Roman Povštrčke polnim kar s polnili za povšterje, ki jih kupim v Ikei. Malo manj kot 1€ na kos ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Predivno, ovi sjajni djelovi su pun pogodak!! Sve zajedno izgleda fantastično!

    OdgovoriIzbriši
  12. Maja, hvala vam za nasvet, ker pa prnas ni ikee, me zanima, ali mogoče veste za kakšno trgovino v sloveniji, ki bi imela podobno polnilo? :)

    OdgovoriIzbriši
  13. @Roman Podobna polnila po ugodni ceni imajo tudi v JYSK: http://www.jysk.si/, ki imajo kar nekaj poslovalnic po Sloveniji.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...