četrtek, 18. februar 2010

Iz teorije v prakso

Prvo fimanje doma po tečaju se je končalo s tremi roladicami in fino zarezanim prstom. Saj na nožkih za rezanje fima je lepo pisalo, da niso za otroke... Roladice sem tako le pospravila in fimanje je bilo začasno odloženo.


Ko sem razmišljala, kaj podariti najljubši sosedi mojih sinov, sedaj enajstletni Marini, so prišle roladice kot naročene. Vesele, tople, razigrane, takšna kot je sama. Upam, da ji je kompletek všeč in ga bo rada nosila.

Marina je Majeva "punca" od kar je začel govoriti. In čeprav so punce iz vrtca "brez veze" Marina ostaja kul. Tudi moj drugorojenec ni nič manj navdušen nad njo in bi jo kar posvojil, če bi se dalo. Z namenom harmoničnih družinskih odnosov v prihodnosti sem že apelirala pri sosedih, da bi nujno rabili še eno punčko. Žal zaenkrat bolj slabo kaže. Se bosta pač mogla naučiti, kako se v življenju stvari delijo ;)

Pisan pozdrav,
Maja

12 komentarjev:

  1. O, kako je bilo fajn pogledati te vesele barve. Fimo krsta ti sicer ne bi bilo potrebno dopolnit z zarezo v prst :-), ampak se zgodi. Prav lušn komplet za deklico, verjamem, da bo vesela.

    OdgovoriIzbriši
  2. Simpatičen kompletek za mlado damo. Fimo ti gre odlično od rok.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, res lušen kompletek za mlado damo. Takih živih, razigranih barv.

    OdgovoriIzbriši
  4. krasne barve in za takšno deklico kot naročene, pa ne samo barve, cel komplet je krasen.

    OdgovoriIzbriši
  5. Luškan kompletek!
    Ja, da pa zna fimo bolet, pa sem tudi jaz že izkusila - celo z dvema šivoma. Čepra bi potem pri meni moralo pisat, da steklo ni za otroke. :D
    Ampak tale Marina pa mora bit res nekaj posebnega!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ne dvomim, da se je Mrian razveselila tega čudovitega kompletka. Prava eksplozija živahnih barv.

    OdgovoriIzbriši
  7. kako sladek kompletek - kot nalašč za razigrane pupe:-)) Verjamem, da ji bo všeč!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ije kako lep pisan nakit, prav vidim ga na eni taki luštni gospodični!

    OdgovoriIzbriši
  9. Dobro si se naučila in lep kompletek si ustvarila!
    Porezani prsti pa so vsakdan tudi pri svetovnih mojstricah, ki jih potem rešijo tako, da po hudo krvaveči rani polijejo sekundno lepilo! Sliši se grozno, ampak baje so tako delali v Vietnamu! Ampak deluje, res!
    Se opravičujem za grozno zgodbo, upam da pri tebi ni bilo tako!

    OdgovoriIzbriši
  10. Auč, boleči začetki. Ampak izdelek je krasen v poletno razigranih tonih.

    OdgovoriIzbriši
  11. Je tudi mene v prstu kar zaskelelo, ko si napisala, da si se urezala. Ogrlica je res vesela in razigrana. In najbrž ti je ostalo še kaj vzorčka za letošnje obdarovanje malih dam v soseščini.

    OdgovoriIzbriši
  12. :))))) kako kruto je lahko deljenje :)))) verjetno pa Marini ugaja pozornost dveh fejst fantov :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...