ponedeljek, 4. januar 2010

Lep začetek leta

Konec lanskega leta je bil kar malo prepester, tako sem se določila, da podaljšam dopust še v ta teden in čisto prez pravih planov, načrtov in urnika, preživim več kvalitnega časa s svojima čmrlčkoma ... brez živčnosti, brez naglice, s kupi legic, barvic in sedaj končno tudi z obilico snega.


Uživamo, dnevi pa bežijo, prehitro. Do interneta skoraj ne pridem, prav zato sem bila danes še toliko bolj presenečena, ko sem po nekaj dneh le uspela malo počekirati ustvarjalne bloge. Na kar petih blogih me je čakala lepa nagradica, pri Moi, Mojci, Neži, Urški in Špeli. Bila sem res prijetno presenečena in lepo ste mi polepšale dan. Hvala vam!

Ker bi tamala dva že rada sodelovala pri pisanju tega posta, naj to objavo zaključim z zahvalo vsem, ki radi prihajate na moj blog, ki mi dneve polepšate s svojimi komentarji, vsem, ki delite svojo kreativnost z mano na svoji blogih in ste tako vir mojega navdiha. Hvala vam.

Maja

1 komentar:

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...