sreda, 8. julij 2009

Zanka na zanko

Pogum, da se spopadem z nakitom in se rešim jutranjih muk, kaj obesiti okoli vratu, še drži! Vaši komentarji na prvo zapestnico so mi dali še dodaten zagon. Do pred kratkim sploh nisem pomislila, da bi z žico lahko kvačkala. Ideja mi je bila fantastična in ko sem v trgovini z ustvarjalnim materialom zagledala čisto tanke barvne bakrene žičke, sem enostavno morala poizkusiti.

10 m žice, ena kvačka, nekaj perlic iz zaloge, pol žulja, dobra urica časa in postala sem ponosna lastnica dveh kvačkanih vijola verižic.

Prva je kot nalašč za tanke poletne bluzice z V izrezom.


Druga, v katero sem vkvačkala kar nekaj perlic in verige med seboj deloma skvačkala deloma pustila proste, pa je bolj primerna za majčke in oblekce s tankimi naramnicami ali brez njih.


Se mi je pri tem porodila ena super ideja, kaj bi lahko naredila s črno žico, a sta bila prva dva poskusa žal neuspešna. No, ne bom še obupala.

In če v tem vremenu ne morete toliko pohajati, vam želim, da bi našle več časa za svoje ustvarjanje. Bodite lepo.

Maja

9 komentarjev:

  1. Super. Sploh tista prva mi je zelo všeč. Se včasih spopadam prav s to težavo, da imam samo take velike, 'zimske' verižice, da mi popestrijo puloverje in ko želim kaj dodati k poletnim majčkam pa nimam. In tvoja izdelka sta idealna prav zato, kot si že sama dejala. Le tako naprej!

    OdgovoriIzbriši
  2. Aaaa, zacetnica si? :) Ne gre ti? :) Japajade :))) Posebej tista z rozico je fletna fletna in zelo lepo pase na poletna oblacila!
    LP, Tulpika

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je pa prva zelo zelo všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Uuu, sta lepi!!! Počasi boš začela z lastno kolekcijo nakita.

    OdgovoriIzbriši
  5. Uuuu , dobro ti gre od rok in kvačke!

    OdgovoriIzbriši
  6. Obe sta krasni in zagotovo jih boš velikokrat nosila.

    moi

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepo - sploh ta prva mi je blazno všeč. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...