ponedeljek, 27. april 2009

Sonce - evforija in depresija

Obožujem barve. Močne, čiste. Gotovo ni težko uganiti, da obožujem Vincent Van Gogh-a, še bolj odkar sem v Amsterdamu videla njegove originalne slike. Kakšne barve! Čisto noro. Res vredno ogleda.

Ko ustvarjam in se potopim v barve, jih mešam, nanašam s čopičem ... takrat se umirim, v glavi ne razmišljam o tisočih stvareh... samo uživam. Zato mi ni nič čudno, da barve dejansko uporabljajo v terapiji, tako kot tudi risanje. Zame definitivno deluje. Ni nujno da takrat nastanejo vrhunski izdelki, ampak jaz se potem definitivno bolje počutim :)

Tako sta nastali dve das ploščici, ki oba izhajata iz iste ideje: mesto z veliko okenčki, ki ga greje toplo sonce.


Najprej je nastala das ploščica, ki sem jo poimenovala evforija. Na njej je vsega preveč, stili stavb se mešajo stari z modernim, barve norijo in za povrhu še sonce.

Ko sem jo naslednji dan gledala, nisem bila ravno najboljše volje in so mi šle vse te barve kar malo "na živce". Zato sem se odločila za bolj umirjen pristop, ki bi ga sedaj lahko poimenovala depresija. Samo kup sivih blokov in sonce nad njimi. Ampak čisto iz svoje kože pač nisem mogla in na koncu vseeno en blok iz sive prebarvala v živo rdečo, za kapljico optimizma.


Poskus tri gotovo še sledi in upam, da bo bolj uspešen od prvih dveh. Izgleda, da moram najprej počakati na pravo razpoloženje. Do takrat pa naj tudi vam tale bolj turoben dan napolni sonce in žive barve.

Maja

7 komentarjev:

  1. Vauuu, lepi ploščici. Zanimivi, sončni, topli ... Prav gotovo bo dom, kjer visita še bolj prijeten.

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni sta obe ploščici čudoviti - tudi na prvi ni ničesar preveč, ampak kar žari od energije in življenja. Izdelava je pa tudi mojstrska, saj das maso ni tako enostavno ukrotiti, da je gladka,pa da se gor lepo nariše. Jaz bi ti ploščici takoj dala na naše stopnišče.

    OdgovoriIzbriši
  3. Obe ploščici sta ful dobri. Čeprav mi je vsekakor privlačnejša prva. Barve, kaj češ. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi meni so všeč bolj močne brave, zato mi je prva ploščica veliko bolj všeč. Drugače sta obe zelo lepi in čisto v tvojem enkratnem stilu.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasne ploščice. Sploh prva mi taka vesela deluje. :)
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  6. Wauu, kako lepi ploščici. enostavni, ampak učinkoviti. Večinoma bi mi bolj ustrezala prva, pa tudi druga bi prišla na vrsto :) Saj vendarle ima rdečo hišo :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...