ponedeljek, 23. marec 2009

Zadnji del trilogije predpasničkov

Za nami je rojstnodnevno obarvan konec tedna. Polica v dnevni sobi se je končno nekoliko spraznila in bom lahko (verjetno kmalu) z nje pobrisala prah. Svojo novo lastnico je dobil tudi tretji predpasniček - 3 letno Julijo.


Ker pa kar malo dvomim, da bi bila samo predpasnička ravno blazno vesela, sem zraven dodala še cel kompletek za peko piškotov: valarček, izrezovalnik, pa modelčke. Te lahko uporabi za peko pravih piškotkov ali pa tistih pisanih iz plastelina, ki se tako lepo na radiatorju posušijo in so jih mali medvedji kosmatinčki in kodraste punčke potem tako veseli.

Sem se pa pri tem poigrala s kvadratki. Izrezala sem jih s pomočjo kartonaste šablone, da so bili res vsi enaki in so se lepo skupaj sestavili. Najprej sem sešila vrste, podem šele vrste med seboj. Vse skupaj sem z belo nitjo prešila, da blago lepše stoji, pa tudi okrasni šivi vse skupaj še malo popestrijo.

Sledil je še žepek, na katerega sem na roke izvezla Julijino ime. In za konec še ena rožica na žepek. Druga stran predpasnička pa je popolnoma rdeča.

Sedaj pa upam, da kmalu dobimo povabilo na piškotke. Tiste ta prave, upam ;)

8 komentarjev:

  1. Tale je pa tak čudovito topel, sončkast. Čisto primeren za malo kuharico :)
    Zdaj pa samo še čakam kak patchwork projekt.
    Aja, še en namig, jaz sem šablone za kvadratke izrezovala iz starih plastičnih podlog za pogrinjke. So bolj trajni od kartona, če imaš v planu več projektov z isto dimenzijo kosov.

    OdgovoriIzbriši
  2. o,kako je lep, še jaz bi ga z veseljem nosila:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tile tvoji predpasnički navdušijo še odrasle, zato sploh ne dvomim, da mali kuharji tudi uživajo v njih. Zelo dobra ideja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Uf, tole je pa bilo en kup dela. Tako pisano, nagajiv izdelek. krasen je.

    OdgovoriIzbriši
  5. S takim predpasničkom bi pa tudi jaz z veseljem kuhala.

    OdgovoriIzbriši
  6. Si pa imela serijsko proizvodnjo predpasničkov. Eden lepši od drugega. S tem je bilo pa cel kup dela.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako pridna šivilja si. Upam, da bo kmalu sledila še druga serija trilogije. Z veselje občudujem tako lepe izdelke. Lp!

    OdgovoriIzbriši
  8. vse pohvale za tvoj trud!!!! Prekrasni predpasnički!

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...