sobota, 21. marec 2009

Poskus slikanja

Da ne boste mislili, da sem čisto obsedena z otroškimi predpasnički (ker gotovo boste še kakšnega videli), naj vam tokrat zagotovim, da mi je všeč še veliko drugega. Zelo všeč so mi npr. Tanjine slike. Intenzivne barve, optimizem in energija, ki seva iz njih. Ja, tako jih doživljam jaz. In vedno ko z nami deli kakšno novo umetnijo, me prime, da bi spet prijela v roke svinčnik in čopiče ter samo risala. Za dušo.

Pa me roke ne ubogajo in ne ubogajo. Tako okorne so! V glavi so mnoge ideje, vidim jih tako živo! A da bi jih prenesla na platno, pa ne gre in ne gre. Manjka mi vaje in časa. Tolažim se, da to ja ni nič čudnega, saj odkar sem pred več kot desetimi leti neslavno pogrnila na sprejemcih za arhitekturo, nisem več risala. Ustvarjala že, marsikaj, a risala nisem. No, morda Maju kakšno otroško rizbico, a to ne šteje.

Pa vam vseeno pokažem ta poskus, ki so ga navdihnile pravljice. Obožujem jih. V njih je vse mogoče, dobro premaga zlo, pamet je močnejša od lepote, revni vedno obogatijo, v njih so triglavi zmaji, drobne vile in jeznoriti palčki ... in za grdimi krastačami se včasih skrivajo čisto solidni princi.


Ampak, moja žabica na sliki izgleda tako zadovoljna, da bi prej rekla, da se imata s čarovnico čisto fino in da nič ne rabi princeskinega poljuba, da bi se spremenila nazaj. Ja zakaj pa ne, saj to je moja pravljica.

Meni pravljice mnogokrat popestrijo večere. Tudi vam?

8 komentarjev:

  1. zelo zanimiva rizbica, ja, tale žabica je res vesela:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kar pridno vihti svinčnik, čopič karkoli, ker ti gre odlično. Malo vaje pa bodo tudi roke ubogale. Lepa slikca.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je pa tole zelo všeč. Kar hitro še kaj ustvari ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ooo,lepo. Kar pridno riši naprej.

    OdgovoriIzbriši
  5. pa saj to je DOBRO!
    (razmišljam.... in se odločim. Mislim, da si tako dobra risarka, da lahko tudi komentiram)

    Bilo bi odlično, če bi malček koregirala ozadje: štekam, da sta na različnih polih tudi zaradi pravljice in mi je ta modernistični jing -jang koncept zelo všeč. Tam kjer si z Žabjo rumeno senčila okoli Čarovničke bi to lahko naredila z še malo močnejšo roko in verjetno bi se splačalo vnesti malo časopisne podlage na žabjo stran. morebiti kot droben okvir ali nek detajl...da bi delovalo kot celota.

    Sori, ker sem pametna. PREDOBRA si, da ti ne bi nič rekla.

    OdgovoriIzbriši
  6. Polona hvala za komentar! Sploh ne veš, kako sem ga vesela. Sem en teden gledala sliko in nekaj mi je manjkalo.... in to je to! Bom sprobala.
    Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  7. Maja,

    noro lepa slika. JAz s svojimi nisem nikoli zadovoljan. Full mi je všeč kombinirana tehnika in pri tebi res lepo izpade. Upam, da ne boš huda, če te kdaj malo pokopiram.

    Bodi lepo

    OdgovoriIzbriši
  8. Meni je pa zelo zelo všeč! Sploh so mi všeč stvari, ki jih delaš, sem ravnokar prebrala vse od zadnje do te objave in te bom zdajle vtaknila v svoj Feedreader :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...