nedelja, 8. marec 2009

Pomladna vaza s tulipani

Danes je bil prekrasen dan. Pravi pomladni dan. In bil je trenutek.


Črt je med enakomernim tresenjem vozička zadremal in Maj je zbrano iskal največje zvončke, za najlepši šopek... Trenutek, ko sem zaprla oči in lice nastavila sončnim žarkom, ki so me nežno greli. Sveža pomladna sapa me je božala po koži. Popolna tišina. Le tu in tam sem zaslišala ščebet ptic, ki so iskale drobne vejice za svoja gnezdeca. V zraku je bila tista opojna sladkoba toplih gozdnih tal. Vse je bilo tako kot mora, popolno, neponovljivo. Bil je samo trenutek, a bil je moj. Trenutek notranjega miru in čiste sreče.

3 komentarji:

  1. Really beautiful posting!
    Brilliant idea.
    Congrats!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kjutkana vazica.
    Danes pa je res bil en krasen dan. Kot nalašč za darilo ženskam ob našm prazniku :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo si napisala o pomladi, vazica pa prav paše zraven!

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...