sreda, 4. marec 2009

Okvirček z zabavnimi slikicami za 10 letno Marino

Kaj podariti 10 letni deklici, najboljši prijateljici mojega komaj 4 leta starega Maja? Vedela sem, da ji moram darilo narediti sama, saj izredno rada gleda moje izdelke in ustvarja z nami, pa tudi prosila me je že večkrat, da naj naredim kaj samo zanjo.

Pa sem razmišljala. 10 let. Ni več punčka, pa tudi najstnica še ne. Roza barva je še vedno aktualna, vendar ne sme izpasti preveč punčkasto. Rada ima bleščice in svetleče stvari. Želela sem narediti nekaj, kar bo aktualno dalj časa. In tako pridem na idejo personaliziranega okvirja za sliko.


Okvirček sem kupila v DM-u, ga zbrusila ter pobarvala z mat akrilnimi barvami na svetlo roza barvo. Dodala sem temno roza svilene trakove, ki se prav lepo svetijo. Tu sem imela kar nekaj problemov, saj je lepilo tolklo čez, pa sem morala popravljati. Nazadnje sem jih s spenjačem za les dodatno pričvrstila na hrbtno stran. Nato sem dodala še rožice s črkami njenega imena. Rožice sem s štanco izsekala iz foto papirja, na katerega sem pred tem naprintala vzorčke. Za foto papir sem se odločila, ker je nekoliko trši in se sveti, tako kot trak. Za sredino rožice sem uporabila kar navaden luknjač ter na krogce z roko napisala črke.


Da pa vse skupaj ne bi bilo preresno, sem ji poleg nekaj njenih slikic naprintala tudi 3 bolj zabavne slikice, ki jih bo lahko menjavala v okvirju: Winxice, RBD in eno bolj šolsko, teme, ki so sedaj aktualne.


Motiv svežine in rožic sem nadaljevala tudi na škatlici, ki sem jo naredila iz šeleshamerja ter prelepila z velikimi papirnatimi rožicami, malimi bleščicami v obliki rožic (kupljeno v trgovini s šivilskim blagom) ter 3D rožicami (kupljeno v Tušu).


No, upam, da je darila vesela in da bo še naprej rada prihajala k nam ustvarjat. Moj sin ima sicer z njo tudi dolgoročne načrte. Pravi, da se bosta poročila in imela fantka in punčko, ki se bosta klicala Tomaž in Anica ;) Hja, smo ravno v fazi Pikanogavičke. Kaj si o tem misli Marina, pa še ne vem.

7 komentarjev:

  1. Okvirček je enkraten. Super darilo. In tiste rožice s črkami so fajn ideja.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  2. Res lepa ideja za 10-letnico. Vem, da je v takih letih otroka najteže obdarovat.
    Pozdrav
    Suzy

    OdgovoriIzbriši
  3. jaz tudi rada podarjam okvirčke za slike:) so res uporabni:9 in tale tvoj superski:)sploh celo darilo:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super darilce, s paketkom vred. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. joooj, to je pa tako cort. še jaz se ne bi branila, pa čeprav imam 10 let več :)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Ponovno eno super darilo izpod tvojih rok. Zelo dobra ideja in lepa izdelava. Še posebej všeč, mi je tista slikica Učim se. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...